محصول به سبد اضافه شد

عکس فوتبالی بفرستید ، بین دوستان و آشنایان از طریق تلگرام تبلیغ کنید و برای عکستون امتیاز جمع کنید ، در پایان برنده پیراهن درجه یک تیم محبوب خودتون بشید.

 

جوایز مسابقه

3 نفر اولی که بیشترین رای را جمع کرده باشند ، هر کدام یک پیراهن درجه یک از فروشگاه به انتخاب خودشان هدیه خواهند گرفت.

 

 

راهنمای شرکت در مسابقه

- ابتدا یک عکس فوتبالی جذاب که خودتون هم در عکس حضور داشته باشید تهیه کنید.این عکس میتونه در محیط بیرون یا در محیط منزل گرفته بشه ولی حتما دقت کنید که فوتبالی باشه برای مثال لباس فوتبالی تنتون باشه یا در سالن فوتبال گرفته بشه یا اثری از فوتبال در عکس مشاهده بشه

 

- عکس رو از طریق شماره 09195262411 یا آی دی تلگرام @nilimarket به فروشگاه تلگرام کنید.

 

- عکستون پس از تایید فروشگاه در روز آغاز مسابقه(اول دی ماه) در روی کانال فروشگاه قرار خواهد گرفت و تا پانزدهم دی ماه مسابقه ادامه خواهد داشت.

 

- شما عکس رو به دوستان ، اشنایان و گروه های عضو یا کانال های خودتون می فرستید و دوستانتون رو دعوت می کنید از طریق ربات تلگرامی که تهیه شده به " کد عکس شما "رای بدهند.

 

- در پایان مسابقات عکس هایی که بیشترین رای رو جمع کرده باشند برنده های مسابقه خواهند بود.

 

نکات مهم مسابقه

- یکی از مهمترین مزیت های مسابقه این هست که "شانس" خیلی کم در آن دخیل هست و برنده شدن شما بیشتربه تبلیغ و تلاش شما برای جمع کردن امتیاز مربوط میشه

 

- عکس های ارسالی شما باید توسط مسئول مسابقات تایید شوند در غیر این صورت در مسابقه شرکت داده نخواهند شد. پس تا جایی که امکان داره عکس مناسب و زیبایی بگیرید.

 

- عکس میتونه از عکس های قدیمی ولی فوتبالی شما باشه

 

- ربات تلگرامی که توسط اون امتیازات رو جمع اوری می کنید توسط تیم فنی نیلی مارکت تهیه شده و کاملا قابل اطمینان خواهد بود و شما میتوانید با خیال راحت به تبلیغ بپردازید.

 

سوالات شما

- دوستان من به چه شکل از طریق ربات باید رای خودشون رو ثبت کنند؟ جواب : روی لینک رباتی که در اختیارشون میزارید کلیک می کنند ، دکمه استارت ربات رو میزنند و شماره کد عکس شما رو وارد می کنند.(به همین راحتی :) )

 

- تا کی مهلت دارم که عکس خودم رو برای شرکت در مسابقه ارسال کنم؟جواب : مسابقه از اول دی ماه شروع میشه و تا اون موقع میتونید عکس هاتون رو ارسال کنید ، دقت داشته باشید تعداد شرکت کننده در مسابقه محدود بوده و سعی کنید در سریعترین زمان عکستون رو ارسال کنید.(بعد از شروع مسابقات هم در صورتی که هنوز جا داشته باشیم میتونید عکس ارسال کنید ولی زمان جمع اوری امتیازتون نسبت به بقیه کمتر شده )

 

- امکان داره عکس برادر کوچکم رو ارسال کنم؟ جواب : بله ، هر عکسی که مرتبط با فوتبال باشه میتونید ارسال کنید، دقت کنید بعد از ارسال عکس و قرار دادن اون در مسابقه ، امکان تغییر عکس رو نداریم.

 

- میتونم در حین برگزاری مسابقه نتایج رای ها رو تا آن زمان ببینم؟ جواب : زمان مسابقه یک ماه هست و اخر هر هفته نفرات اول تا سوم اعلام میشن تا از رده بندی اطلاع داشته باشید که اگر عقب بودین بتونید جبران کنید.ولی اینکه هر لحظه بتونید نتایج رو ببینید خیر امکانش نیست.

از من بپرس