محصول به سبد اضافه شد

بلک فرایدی شاید یکی از مهم‌ترین رویدادها برای خریداران و فروشندگان محصولات مختلف باشد. این رویداد از سال ۱۹۵۲ به‌‌صورت رسمی هر سال یک روز پس از روز شکرگزاری (Thanksgiving) در ایالات متحده امریکا برگزار می‌شود. روز شکرگزاری در امریکا به چهارمین پنجشنبه‌ی ماه نوامبر گفته می‌شود که آن را به عنوان آغاز فصل خرید کریسمس هم می‌شناسند. با این حساب جمعه سیاه در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر است که جزو اولین روزهای خرید عید سال نوی میلادی برای امریکایی‌ها به حساب می‌آید.

امسال نیلی مارکت هم مانند اکثر فروشگاه های آنلاین خارجی و داخلی در این رویداد شرکت خواهد کرد و شما عزیزان می توانید محصول مورد نظرتون رو با بیشترین تخفیف ممکن و زیر قیمت بازار خرید نمایید.

شروع تخفیف از ساعت 12 بامداد این جمعه آغاز می شود و تا 12 بامداد شنبه ادامه خواهد شد.

در نظر داشته باشید موجودی محصولات محدود هست و احتمال تمام شدن موجودی و غیرفعال شدن محصول مورد نظرتون در سایت هست پس توصیه می کنیم اگر قصد خرید دارید در اولین ساعات شروع خرید خود را نهایی و پرداخت کنید.

نکته مهم : مهلت ثبت سفارش فقط در روز جمعه و پرداخت آن در روز جمعه یا نهایت شنبه امکان پذیر خواهد بود در غیر این صورت سفارش شما کنسل خواهد شد و در صورت تمایل به خرید مجدد باید با قیمت قبل خرید نمایید.

از من بپرس